Gata Cattana

Quines són les causes i les conseqüències d'una reacció al·lèrgica greu en forma de xoc anafilàctic? Àngels Royo ens acosta a l’anafilàxia a través del cas d'Ana Isabel García Llorente, més coneguda com a Gata Cattana.
univers

Manel Perucho ens ofereix una nova entrada del seu blog Univers Violent, reflexionant al voltant de la infinitud de l'univers... i de l'estupidesa humana.

No s'han trobat publicacions.

Gata Cattana

Taula redona sobre la dona , la ciència i l'empresa.

La fundació Rei Jaume I va celebrar el col·loqui de dones i ciència per a fomentar les vocacions científiques en les carreres STEM.
univers

Pla d'Orri

Després de la bonança extrema del mes de febrer, uns dies seguits de neu han retornat la blancor al paisatge a la vall de Baciver, al Parc Natural de l'Alt Pirineu.
Pas García

La catedràtica Pas García aprofundeix en el seu camp d'estudi, la difracció i la polarització de la llum, des d'una perspectiva de gènere i destaca que les investigadores en Física només representen al voltant d’un 20-22%.
Pilar Domingo Calap al laboratori

Pilar Domingo compagina la tasca d'investigadora Ramón y Cajal en l’I2SysBio, on lidera el grup «Virologia ambiental i biomèdica», amb la docència en el Departament de Genètica a la Universitat de València.
Cristina Crava, investigadora Ramón y Cajal del grupo BIOTECMED de la Universitat de València

Cristina Crava, investigadora Ramón y Cajal del grup BIOTECMED de la Universitat de València, desenvolupa productes o tècniques que milloren l'ús d'entomopatògens al camp per poder controlar les plagues.
Pau Carazo al seu despatx a l'Institut Cavanilles

En aquesta nova entrada d'«Espais de ciència», ens traslladem a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, on Pau Carazo estudia l’evolució del comportament i, en particular, la selecció sexual.

«Molta gent ignora conceptes matemàtics bàsics»